Era jävla idioter

Hur många gånger ska jag behöva skrika ut att jag inte orkar mer på riktigt innan ni fattar att det är viktigt?
Hur många nätter ska jag sitta gråtandes?
Jag sökte hjälp den natten, men vad hjälpte det när jag vaknade med samma tryck emot mitt bröst igen?
Jag fick ingen luft, det känndes som att någon stod på mitt bröst.
De kallade det dödsångest, men inget får mig lugn.
Att finnas kvar här med denna smärta är inte min önskan, det är eran.
Så vems jävla tårar är det egentligen ni torkar genom att tvinga mig fortsätta andas?
Jag har blivit av med allt som jag ansåg som kärlek, jag blev rånad på livslust.
Så nu står jag här ensam kvar, hjälpen ifrån er var ett hån.
Så snälla tro mig min vän, jag är på gränsen till att brista.
Jag lovade att jag skulle bli okej. Att jag skulle bli frisk, men nej.
 
Jag vill bara fly ifrån mig själv, skära bort mitt odugliga och fula jag.
Men med fläckarna som jag hela livet gömt är jag redan dömd.
Jag blev dömd, för ni klistrade på mig en diagnos.
"Du har en kraftig ätstörning som leder dig till depprition. Det är bara att äta så blir det bra."
Menvill jag bli bra? Går det att bli bra? för jag är trött på denna ständiga ångest, denna ständiga ångest i allt jag gör..
Jag vet en enda som kan se genom ett trasigt hjärta när det verkligen är som värst.
Min pojkvän, jag vet att du förstår.
Du ser rakt igenom mig och du kan se mina sår, du kan höra mina skrik.
Ibland.
Om du ens visste hälften av allt som var i mitt huvud.. 
Jag älskar dig.

Jag kommer ihåg när jag var liten och frisk, jag var så lycklig.
Men nu, mitt leénde är inte på riktigt.
Det är påklistrat, det är inte längre äkta. 
Ingen vet egentligen det jag håller tillbaka, ingen vet egentligen den smärta jag ständigt bär på.

Staden jag bor i har ca. 60 000 människor.
Av de som vet vem jag är, så är jag redan dömd.
Dömd till att vara en hora.
Ni har klistrat det i min panna utan att ens veta min historia.
Jag blir ledsen av det.
Förstår ni ens innebörden av att stämpla en sådär?
Ni knuffar mig, skapar konton i mitt namn, ni kastar hat på mig när ni ser mig, ni skickar hat till mig på internet. 
Vet ni hur fan det känns?
Era jävla idioter.

Jag gäller tårar som ni inte ser.
Mina jävla tårar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: