Äckliga jävla jag

Jag har ganska mycket ångest.
Jag åt as mycket pasta idag och jag är så jävla ful.
Jag är fet, äcklig, dum allt.
Jag hatar ångest.
Jag hatar mig själv.
Jag älskar bus. 
Han gör mina dagar bra. ❤️


Postat av: Natacha

Jag beundras verkligen över att du är en sådan stark tjej som du faktiskt är.
Ha faktiskt aldrig träffat dig någon gång, bara sätt dig med min kusin ett x antal gånger.
Men du verkar va en fin tjej, både till utseende och som person. Är väl den bilden jag fått om dig.
Men vet hur jobbigt de är med alla tankar och ångesten kring ätstörningar..

Svar: Tack, vad glad jag blir av att höra detta!
Sara Nilsson

2014-11-06, 19:08:59 - URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: