Jag tror ändå att jag vill.

Någonstans djupt där inne tror jag ändå att jag vill.
Att jag hoppas på att allt blir bra igen. Som förr. När jag slapp oroa mig.
För det vill jag gärna slippa, att oroa mig.
Fan. Men någon gång, någonstans kommer det att bli bra.
Men helvette vad det svider och gör ont att kolla tillbaka.

Postat av: Anonym

tror att du borde tänka till lite på vad du skriver här, fine, du mår dåligt. men det blir inte bättre av att skriva det inför alla, för att tyvärr så kommer väldigt, väldigt många bara tänka att du vill ha uppmärksamhet. du behöver uppmärksamhet, men inte på det här sättet, du behöver det från familj och vänner som kan hjälpa dig och/eller en psykolog. läste lite bland dom första inläggem, från januari 2012.. sök hjälp innan det är försent.

Svar: luuuuuugnt typ ingen läser den här bloggen. Så det är ingen fara. Har ca... 2-3 besökare per dag! Och detta är en blogg jag bara skriver av mig på för att jag gillar inte att gå till mina vänner och ba ''hej du jag mår as dåligt nu ska du fan lyssna på mig!!''
Du fattar. så absoluuuut ingen fara. Och vill folk tro det, så får dom tro det. Liksom, varför ska jag bry mig? Då har de ju bara inget annat att lägga tid på än att hata mig.
Och det är väl ganska gulligt.
Jag har en annan blogg jag driver as fint med sådär 300-500 beslkare om dagen.
Den är jag rädd om inte denna.
OCH, du vet väl inget om min familj och vänner stöttar mig, visst?
För nog fan gör dom det.
Men inte ens det hjälper ibland.
Sara Nilsson

2013-01-04, 11:01:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: