jdfgjfgjfdj

Jag är anorexi. - Inte Sara.
Vem jag är uten denna kontroll och denna press? Jag är verkligen elak mot mig själv på alla möjliga plan.
Om ni bara visste.. Och jag vill att ni ska veta, jag vill att hela världen ska veta.
Jag vill bara bli älskad, och framförallt av mig själv.

Jag är Sara. - Inte anorexi.
Jag vill ha kvar henne för hon är den enda som jag kan älska som verkligen älskar mig tillbaka. (det kändes hemskt att säga.)
Men eftersom jag har min ätstörning känns det som att folk inte vet vem jag är.

Men jag kommer säga hejdå till anorexin snart, verklige hejdå..
Och det kommer vara en av de jobbigaste sakerna i mitt liv.
Att bara släppa någon man levt med 4 snart 5 år, att bara släppa kontrollen och börja på ett nytt liv..
Det kommer bli så jävla jobbigt. Men det måste göras.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: