Svart kring för det är taget från min ec

Jag ska slå mig själv alldeles blodig. Jag ska krossa mig själv nu, totalt.
Döda, då jag slipper känna.
För allting är åt helvette och jag duger fan inte för världen. Inte för någonting annat heller för den delen.
Min existens är inte värdefull.
Uppenbarligen.
Jag pallar inte. Fan.. dö.. Det känns som att den bästa inte älskar mig längre.. Vet fan inte vad jag ska göra. Klarar mig inte utan honom.
Saker fräter sönder mig. Mer och mer.
jag försvinner. In i avgrunden. Men ingen kommer märka någonting, för bara en liten bit i taget försvinner.
Jag lovar att dö den sekunden du lämnar mig och låter mig vandra ensam igen..
Finns inte du hos mig, kommer inte jag finnas alls.
Då upphör min existens. För alltid.

http://www.emocore.se/Escapee/blogg
Postat av: lulli

klart du duger! mer än så! och om någon säger att du inte duger, varför ska den personen/personerna få ha rätt? vem säger att dom bestämmer?! KLART DU DUGER SARA!!! stå på dig ♥

2012-02-21, 20:29:58 -
Postat av: lulli

klart du duger! mer än så! och om någon säger att du inte duger, varför ska den personen/personerna få ha rätt? vem säger att dom bestämmer?! KLART DU DUGER SARA!!! stå på dig ♥

2012-02-21, 20:30:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: