fuck allt.

varför ska allting vara så jävla jobbigt?!
Skit kul att jag tappar allting nu.
faan.
Jag vill bara försvinna påriktigt nu.
Det är inte ens i närheten av att må ''bra''
Jagv et fan inte längre.
Min värld har stannat och vänts sig upp och ner.
Men jag fattar att ingen bryr sig.
Jag har fan inte mått såhär dåligt på JÄVLIGT länge.
Postat av: Jessica

Kära du, seriöst det är något som händer. Alla lever i olika former av bubblor just nu, jag ser, hör, läser och känner själv hur allt är dåligt. Psykiska problem tar över, fysiska, alla problem. Jag vill bara att allt ska bli normalt.. Jag vill att alla kan må bra igen, eller iallafall bättre än vad man mår nu. Känner själv hur jag bara vill försvinna från jordens yta tills det blir bättre igen...



Kan skriva hur mycket som helst men ska inte göra det, iallafall inte i den här kommentaren. Smsa mig? Det känns som vi kan prata och så verkar du ju såklart vara en underbar vän

2012-02-23, 21:18:36 - URL: http://jessieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: