Jag är död, så fråga inte varför.

Förklara för mig vad du menade när du sa att du alltid skulle stå vidmin sida och hjälpa mig genom allt.
Men sedan försvann du bara, poff. Du vände ryggen mot och lämnade mig hängande.
Du tog verkligen mitt liv, utan att döda mig.
Du stal det lilla jag hade kvar, jag behöver bara ha det tillbaka så jag orkar stå upp igen.
Du ser bara på när jag faller sönder, men du vägrar se det.
Jag har försökt att nå dig men jag når inte. Jag kan inte lyfta mina armar för jag har ingen kraft kvar. Mina jävla tårar är osynliga för dig.. Jag vill bara skrika och skaka om dig men jag kan inte, finns ingetn styrka kvar i mig. Jag är trasig. Saknar funktioner känner mig inte hel längre.
Jag förstår att du inte ser mig längre, jag förstår att du inte ser att jag faller sönder, för du är mycket starkare än mig.
Du tog min luft och kvävde mig. Kändes rakt ut som att du ville döda mig. Är du glad nu då? För du lyckades verkligen, jag trodde på allting du sa, jag litade på dina fina ord. Men det var bara ord utan mening.
Förklara nu för mig vad fan du menade när du sa att du alltid skulle stå vid min sida och hjälpa mig genom allt.
Nu lägger jag mig ner, är du nöjd nu? Nu kan du juh spotta på mig.
Vägen är nu slut.
Allting är slut.
Jag är bara ett skal av den jag en gång var. Vill hitta tillbaka
fan också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: